| |
| |
|
Návrh rekonstrukce železničních stanic Šternberk a Bohuňovice
Šatánek, Jan ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh rekonstrukce železničních stanic Šternberk a Bohuňovice obsahuje návrh zvýšení traťové rychlosti v hlavní koleji na nejvyšší možnou hodnotu, návrh rekonstrukce staničních kolejí a výhybek, návrh nových nástupišť splňujících podmínky pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace a návrh nového systému odvodnění. Součástí je návrh vhodné skladby železničního svršku a pražcového podloží a návrh konstrukce železničních přejezdů.
|
| |
|
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Moravské Budějovice - Šumná
Vlachová, Dominika ; Komárek, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možností zvýšení rychlosti pro traťový úsek Moravské Budějovice – Šumná. Zvýšení rychlosti je posuzováno se současnými geometrickými parametry koleje, a poté s navrhovanými změnami geometrických parametrů koleje. Navrhované změny však nesmí způsobit výrazné zásahy do tělesa tratě. Dále je také brán ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod.
|
| |
| |
| |
| |
|
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč - Hodonín
Látal, Jan ; Komárek, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat možností zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč Hodonín. Navrhované zvýšení rychlosti bude posuzováno ve dvou variantách, první varianta počítá se zachováním současných geometrických parametrů koleje, druhá varianta bude zahrnovat změny geometrických parametrů koleje. Tyto změny ovšem nesmí způsobit výrazné zásahy do tělesa tratě. Oba případy je nutno posuzovat rovněž na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod., případně lze navrhnout změny i těchto objektů.
|